دسترسی به دسکتاپ در حالت تمام صفحه
 
فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : محمد امین

پیشنهاد می‌کنیم یکی از سه روش زیر را مورد استفاده قرار دهید:

1‌ـ‌ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دسترسی به دسکتاپ، فشار دادن کلید windows از روی صفحه‌کلید است. با انجام این کار صفحه نرم‌افزار فعال، کمینه شده و صفحه شروع ویندوز نمایش داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید با کلیک روی کاشی desktop، به آن دسترسی داشته باشید.

2‌ـ‌ روش دیگری که می‌تواند دسترسی به دسکتاپ را برای شما فراهم سازد، فشار دادن همزمان کلیدهای Alt + tab از روی صفحه‌کلید است. پس از انتخاب این کلیدها می‌توانید با هر بار فشار دادن کلیک Tab، میان پنجره‌های فعال حرکت کنید تا زمانی که به Desktop برسید. هنگامی که این گزینه انتخاب شد، کلیدها را رها کرده و از دسکتاپ استفاده کنید.

3‌ـ‌ روش سوم برای دسترسی سریع به دسکتاپ نیز انتخاب همزمان کلیدهای Windows + Tab است. با انتخاب همزمان این کلیدها، تصاویر بندانگشتی نرم‌افزارهای فعال به‌نمایش درآمده و می‌توانید با هربار فشار دادن و رها‌کردن کلید Alt میان آنها حرکت کنید. در نهایت روی گزینه Desktop هر دو کلید را رها کرده و به استفاده از دسکتاپ بپردازید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 55921
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1